Základy 3D grafiky a tisku – Blender

2 200 

Kurz je zaměřen na teoretické a praktické základy 3D grafiky a přípravu modelů pro 3D tisk.

Lektor Mgr. Petr Šavelka

Katalogové číslo: - Kategorie:

Popis

Cílem webináře je seznámit účastníky se základy tvorby 3D grafiky a 3D tisku, a to jak v rovině teoretické, tak především praktické. V neposlední řadě samozřejmě nechybí ani představení možností, jak lze využít tyto znalosti nejen ve výuce informatiky, ale také při tvorbě učebních pomůcek, modelů apod.

Osnova

  • Teoretické základy 3D grafiky (možnosti využití, proces tvorby, topologie objektu …)
  • Blender – open source aplikace pro tvorbu 3D grafiky
  • Nastavení základních parametrů scény (kamera, světlo, primitivní objekty)
  • Tvorba jednoduchých modelů pomocí základních modelovacích nástrojů
  • Export modelu a jeho předtisková příprava
  • Technologie 3D tisku (FDM a SLA) a použité materiály
  • Tisk vlastního modelu 

Forma a rozsah

Akce bude realizována jako online webinář v rozsahu 6 vyučovacích hodin (6 × 45 minut).